Informații utile

Luni- Vineri 08:00 – 16:30

Mail: contactamalux@gmail.com

Telefon:  021-555.94.06

SC Impansan SRL
CIF: RO40988292
Reg. com: J09/407/2019
IBAN: RO68BTRLRONCRT0497554501
Punct de lucru: Șoseaua Vizirului Km.10, Lot.2, Comuna Chiscani, Jud. Brăila, (fostul Combinat)

Torino

Shopville Le Gru
Via Chisola, 5, 10126

Monday – Friday 09:00 – 17:00

xtemos@gmail.com
(686) 492-1044

Contactează-ne

Intrebări frecvente

În cât timp de la plasare ajunge comanda mea?

Comenzile plasate în magazinul nostru online www.amalux.ro vor fi expediate prin curier rapid, în orice localitate din țară. Comenzile recepționate până în ora 12.00, de luni până vineri, vor fi procesate în aceeași zi, în limita stocului disponibil, urmând să ajungă la client în termen de 24-48 de ore lucrătoare.

În situații excepționale, în perioada reducerilor Black Friday, a sarbatorilor de iarna sau când vremea ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.

Livrați de sărbătorile legale?

În zilele de sărbătoare legală sau în weekend, livrarea este exclusă.

Livrarea se face până în casă?

Transportul se efectuează la adresa din comandă.

Ateție! Produsele voluminoase nu sunt livrate la ușa locuinței ci la adresa indicată în comandă, trebuie să vă asigurati că puteți manipula marfa cu sau fără ajutorul șoferului firmei de curierat, ce asigură transportul.

Unde pot vedea statusul comenzii mele?

Dacă v-ați înregistrat cu un cont de utilizator pe site-ul nostru, puteți intra în contul dumneavoastră și urmări evoluția comenzii.

Trebuie să fiu acolo pentru a semna pentru livrare?

Ne asigurăm și depunem toate eforturile ca livrarea să se facă în condiții de siguranță pentru a evita pe cât posibil eventualele daune.

Pentru a ne asigura că veți primi comanda în cele mai bune condiții, vă rugăm să verificați integritatea exterioară a ambalajului. 

Dacă produsul prezintă eventuale probleme, vă rugăm să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces-verbal (PV) de constatare a daunelor, înainte de acceptarea coletului. Cumpărătorul trebuie să facă recepția produsului la livrare și să semneze că acesta este conform comenzii. 

Toate sesizările legate de recepția unui colet deteriorat trebuie să fie însoțite obligatoriu de un proces-verbal întocmit în prezența curierului și semnat de către curier, în care să fie înscrise toate deteriorările, în caz contrar nu se iau în considerare.

Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele.

Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.

În acest sens, înainte de a semna de recepționare aveți obligația de a verifica integritatea coletului, doar după ce vă asigurați că totul este în regulă și conform puteți să semnați, altfel nu vom putea asuma daunele. Semnătura d-voastră reprezintă faptul că ați recepționat în stare bună produsele și le-ați verificat.

În sens contrar, orice reclamație, însoțită de PV, va fi adusă la cunoștința noastră în scris.