LIVRAREA PRODUSELOR

În perioadele promoționale cu ofertă de transport gratuit, de plata transportului ne ocupăm noi, suma de bani afișată în coșul de cumpărături este tot ceea ce trebuie să plătiți!

Comenzile recepționate până în ora 12.00, de luni până vineri, vor fi procesate în aceeași zi, în limita stocului disponibil, urmând să ajungă la client în termen de 24-48 de ore lucrătoare.

Livrarea se face pe întreg teritoriul României prin firmă de curierat rapid, în termen de 24-48 de ore, excluzând zilele de sărbătoare legală sau de weekend.

În situații excepționale, în perioada zilelor de sărbători legale, în perioada reducerilor Black Friday, a sarbatorilor de iarna sau când vremea ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.

În ziua livrării coletului, clientul este notificat telefonic de către firma de curierat, pe numărul de contact furnizat la plasarea comenzii, de suma datorată (în cazul sistemului de plata Ramburs) și de eventualele reîncercări de livrare, dacă este cazul. În cazul în care nu veți fi găsit la adresă, în orarul stabilit pentru livrare, curierul va păstra produsele comandate între 1 – 3 zile încercând contactarea dvs. pentru a finaliza livrarea.

 

MOD DE LIVRARE

Transportul se efectueaza la adresa din comanda.

Coletele trimise prin curier rapid, ce cântăresc sub 20 de kg, care au o dimensiune externa mai mică de 2 metri și care nu sunt atipice, sunt livrate până în fața ușii.

Atentie! Produsele voluminoase, paletizate, cele ce cântăresc peste 20 kg sau care au o dimensiune externa mai mare de 2 metri, nu sunt livrate la usa locuintei ci la adresa indicata, trebuie sa va asigurati ca puteti manipula marfa cu sau fara ajutorul soferului ce asigura transportul.

Transportul pentru aceste produse atipice, se face până la adresa menționată, fără a putea fi duse până în apartament, casa, curte. Curierul nu poate asigura manipularea produselor până în apartament, casa, curte, iar în astfel de situații produsele vor fi descărcate din mijlocul de transport și plasate la marginea trotuarului. Pentru transportul mărfii de la punctul descărcării până la locul montajului/depozitarii, vă recomandăm să aveți personal care să vă ajute la manipularea acestora în condiții de siguranță.

Montajul produselor nu este asigurat de societatea noastră. Produsele se livrează dezasamblate, în colet tip cutie de carton, cu ambalaje de protecție, cu feroneria și accesoriile aferente incluse, fiind ușor de asamblat cu ajutorul schiței cu instrucțiunile de montaj.

 

DAUNE DE TRANSPORT, VICII

Ne asiguram si depunem toate eforturile ca produsele sa fie protejate cu materiale care sa preia socurile, astfel incat livrarea sa se faca in conditii de siguranta si pentru a evita pe cat posibil eventualele daune.

Transportarea obiectelor sanitare fragile se face cu servicii de curierat care transportă produse pe palet, pentru a evita deteriorarea acestora.

Pentru a ne asigura că veți primi comanda în cele mai bune condiții, vă rugăm să verificați integritatea exterioară a ambalajului. 

Dacă produsul prezinta eventuale probleme, vă rugăm să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces-verbal (PV) de constatare a daunelor, înainte de acceptarea coletului. Cumpărătorul trebuie să facă recepția produsului la livrare și să semneze că acesta este conform comenzii. 

Toate sesizarile legate despre receptia unui colet deteriorat trebuie sa fie insotie obligatoriu de un proces-verbal intocmit in prezenta curierului si semnat de care curier, in care sa fie inscrise toate deteriorarile, in caz contrar nu se iau in considerare. Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele. Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către Cumpărător, fără obiecții la livrare înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.

In acest sens, inainte de a semna de receptionare aveti obligatia de a verifica integritatea coletului, doar dupa ce va asigurati ca totul este in regula si conform puteti sa semnati, altfel nu vom putea asuma daunele. Semnatura d-voastra reprezinta faptul ca ati receptionat in stare buna produsele si le-ati verificat.

In sens contrar, orice reclamație, insotita de PV, va fi adusă la cunoștința noastră în scris.

In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare  din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.